0264-288.002      0264-288.064

  primaria@primariacamarasu.ro
Anunț privind organizarea concursului de recrutare pentru post contractual vacant – ȘOFER, grad I
Posted on Categories Concursuri

ANUNȚ

privind organizarea concursului de recrutare pentru un post contractual vacant în cadrul Compartimentului Administrativ – ȘOFER, GRADUL I

Având în vedere prevederile H. G. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Comuna Cămărașu organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant astfel:

  • ȘOFER, gradul I, în cadrul Compartimentului Administrativ (1 post)

Concursul se va organiza la sediul Primăriei Comunei Cămărașu din str. Principală nr. 126, comuna Cămărașu, județul Cluj, conform calendarului următor:

  • 09.2018-25.09.2018 – perioada de depunere a dosarelor;
  • 09.2018-29.09.2018 – selecționarea dosarelor;
  • 10.2018, ora 10.00 – proba scrisă;
  • 10.2018, ora 10.00 – interviul.

Condițiile de participare la concurs, precum și alte informații relevante se regăsesc în fișierul atașat.

Anunț privind achiziția directa de lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE ȘI DOTARE GRĂDINIȚA CU PROGRAM NORMAL FĂGĂDAUA, COMUNA CĂMĂRAȘU, JUDEȚUL CLUJ
Posted on Categories Achiziții publice

Anunț privind achiziția directă de lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE ȘI DOTARE GRĂDINIȚĂ CU PROGRAM NORMAL FĂGĂDAUA, COMUNA CĂMĂRAȘU, JUDEȚUL CLUJ

 

Cod clasificare CPV: 45453000-7 Lucrări de reparații generale și de renovare (Rev.2)

– Tipul achiziției:           – achiziție directă/anunț publicitar;

– Valoarea estimată:      – 386.005,00 lei fără TVA;

– Sursa de finanțare       – PNDL II + buget local;

Descrierea contractului: Lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE ȘI DOTARE GRĂDINIȚĂ CU PROGRAM NORMAL FĂGĂDAUA, COMUNA CĂMĂRAȘU, JUDEȚUL CLUJ

Valoarea estimata este de 386.005,00 lei fără TVA, conform devizului general al investiției si a bugetului proiectului , prin cumularea următoarelor capitole și subcapitole:

1.2 Amenajarea terenului – 2.000,00 lei

1.3 Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială – 2.000,00 lei

2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului – 8.000,00 lei

4.1 Construcții și instalații – 350.000,00 lei

4.2 Montaj și utilaje, echipamente tehnologice și funcționale – 3.500,00 lei

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj – 19.505,00 lei

5.1 Organizare de șantier –1.000,00 lei

Nu vor fi acceptate oferte alternative.

Ofertele se vor redacta în limba română.

Procedura de atribuire a contractului de lucrări se va desfășura într-o singură etapă.

Criteriul de atribuire prețul cel mai scăzut.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 14.09.2018 ora 10:00

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își menține oferta: 120 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor.

Comunicare:

Documentele necesare ofertării sunt publicate pe site-ul https://www.primariacamarasu.ro/

Informații suplimentare și solicitările de clarificări pot fi obținute/depuse la: Adresa: Cămărașu, Str. Principală, Nr. 126, Jud. Cluj

sau

Adresa de e-mail: primaria@primariacamarasu.ro; Nr de telefon: 0264-288002, 0264-288064, 0264-288065; Fax 0264-288064

Răspunsurile la solicitările de clarificare vor fi postate numai pe site-ul autorității contractante.

Modul de prezentare al ofertei:

Ofertanții vor prezenta ofertele în plic închis, la sediul autorității contractante, până cel târziu în data de 14.09.2018, ora 10:00. Ofertele depuse vor fi înregistrare la registratura unității. Ofertele depuse după data și ora limită nu vor fi evaluate.

Pe plic vor fi trecute următoarele informații:

  1. Denumirea ofertantului ;
  2. Denumirea investiției;
  3. Datele de contact (telefon, e-mail) și adresa de corespondență a ofertantului.

Oferta în plic va conține 3 plicuri sigilate, marcate corespunzător, astfel:

  1. Documente de calificare

– Declarații privind neîncadrarea in prevederile art. art. 164, 165, 167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;

– Certificat constatator emis de ONRC;

– Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării;

– Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;

– Toate documentele solicitate vor fi actualizate la data depunerii ofertelor.

  1. Propunerea tehnica va conține:

Metodologia de executare a lucrărilor, cu descrierea modului în care Ofertantul intenționează să execute toate activitățile solicitate prin Documentația de atribuire, în așa fel încât să fie asigurate condițiile ca lucrările să fie realizate la parametrii calitativi solicitați, cu respectarea termenului de execuție.

Graficul general de realizare a investiției publice, care prezintă toate informațiile necesare înțelegerii modului în care ofertantul intenționează să deruleze execuția lucrărilor;

Personalul propus și managementul contractului pentru execuția lucrărilor;

Infrastructura care va fi utilizată în realizarea contractului (incluzând detalii cu privire la utilajele și echipamentele folosite și numărul acestora);

– Se va prezenta o descriere a lucrărilor ce urmează a fi executate, se va prezenta un plan de calitate privind lucrările ce urmează a fi executate, inclusiv un plan complet de control al calității (PCCVI);

– Se va prezenta o declarație privind respectarea condițiilor de mediu, social, protecția muncii;

– Se va prezenta o declarație privind termenul de finalizare a lucrării, care nu poate fi mai mare de 6 luni, și un grafic fizic de execuție .

– Se vor prezenta listele de cantități cu prețuri, conform celor prezentate în cadrul Proiectului Tehnic. Listele de cantități și extrasele de resurse vor fi respectate în totalitate sub sancțiunea excluderii.

– Toate materialele ce vor fi puse în opera vor respecta condițiile de calitate și vor fi însoțite de certificate de conformitate.

– Ofertele care nu respectă cerințele tehnice anterior menționate, vor fi respinse.

  1. Propunerea financiară va conține:

– Propunerea financiară va conține  Formularul de ofertă

– Propunerea financiară va conține, pe lângă formularul de oferta, și centralizatorul cu serviciile prestate de asociați, subcontractanți – dacă este cazul.

Prestatorul are obligaţia de a prezenta în oferta financiară preţul fără TVA, în lei.

Valoarea totală a ofertei nu trebuie să depăşească valoarea estimată a contractului, conform Fişei de date a achiziţiei.

!! Nerespectarea acestei condiții, va conduce la respingerea ofertei ca inacceptabilă.

Anunț privind achiziția directă de lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții modernizare și dotare grădiniță cu program normal fagadaua, comuna cămărașu, județul cluj
Posted on Categories Achiziții publice

Anunț privind achiziția directă de Lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE ȘI DOTARE GRĂDINIȚĂ CU PROGRAM NORMAL FAGADAUA, COMUNA CĂMĂRAȘU, JUDEȚUL CLUJ

 

Cod clasificare CPV: 45453000-7 Lucrări de reparații generale și de renovare (Rev.2)

–  Tipul achiziției: – achiziție directă/anunț publicitar;

– Valoarea estimată: – 386.005,00 lei fără TVA;

– Sursa de finanțare:  – PNDL;

Read more “Anunț privind achiziția directă de lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții modernizare și dotare grădiniță cu program normal fagadaua, comuna cămărașu, județul cluj”

Sarbatoarea Fiii Satului Camarasu – Editia XII
Posted on Categories General

 

 

 

 

 

 

 

Sarbatoarea Fiii Satului Camarasu, Editia XII,are loc in acest an in data de 23 iunie. Aceasta sarbatoare a satului, e cunoscuta de-a lungul anilor ca Sarbatoarea Sanzaienelor, Targul Camarasului sau Targul cireselor.
Va asteptam fii ai satului sa ne intalnim in 23 iunie la fel ca in fiecare an la sarbatoarea noastra a camarasenilor si sa ne bucuram de clipele petrecute impreuna.

Vom felicita si aprecia mai multe cupluri care au implinit in acest an, 50 ani de casatorie, vom admira dansul, cantecul si jocul popular din zona noastra,iar seara se va incheia cu muzica celor de la DjJonnessy-Aner si binenteles cu lansarea de lampioane si focuri de artificii.

VA ASTEPTAM CU DRAG!